Det, at kunder er på en købsrejse, er ikke noget nyt. I dag har det bare rykket sig til at være en digital købsrejse. Men vi skal stadig have styr på kundernes digitale købsrejse gennem vores online platform. Det er vigtigt, at kunderne oplever det som nemt at finde os og nemt at handle hos os. I denne artikel kommer jeg med mit bud på, hvordan du kan få styr på og teste dine kunders digitale købsrejse. Så du øger sandsynligheden for, at de handler i din butik igen og anbefaler dig til andre.
It seems we can't find what you're looking for. Perhaps searching can help.
Blog
Hej, dejligt du er nysgerrig
Min blog er ikke så stor endnu, men alt har sin begyndelse med noget og de første blogindlæg jeg har skrevet, handler om valg af online platform og dine kunders digitale købsrejse. Det er problematikker jeg støder på mange steder og tit bliver spurgt om af mine kunder. Der er rigtig mange systemer på markedet og nogen kan lidt, andre kan en del og resten kan en hel masse .. og der er masser af overlap i funktionalitet. Så hvad er bedst til dig og din økonomi? I disse blogindlæg kommer jeg med mit bud på, hvad du skal gøre for at sikre, at du vælger den bedst løsning for dig og din online forretning. Og som samtidig gør det nemt for dine kunder at handle i din butik.
God læselyst
kh Diana